100% HOTEL WORKSHOPS TOUR

 

Μετά την τεράστια επιτυχία των Ξενοδοχειακών Workshops στο 100% Hotel Show 2017, η ομάδα της διοργάνωσης και επιλεγμένοι ομιλητές ταξιδεύουν σε σημαντικούς προορισμούς με ένα ειδικό Hotelier Workshop Edition, φέρνοντας σε επαφή τους ξενοδόχους με τις νέες τάσεις της Ξενοδοχειακής αγοράς.

Επιλέγοντας τα δυναμικότερα θέματα των Workshops που πραγματοποιήθηκαν στο 100% Hotel Show 2017, στήνεται ένα ειδικό διήμερο Workshop κατά το οποίο οι ομιλητές θα δώσουν περισσότερες πρακτικές συμβουλές σχετικά με Operation, Marketing & Sales, με στόχο την ολοκληρωμένη εκπαίδευση και ενημέρωση των παρευρισκόμενων.

Τα 100% Hotel Workshops θα ταξιδέψουν σε σημαντικούς προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, προσκαλώντας τους ξενοδόχους που δεν είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τα Workshops του 100% Hotel Show, αλλά και το προσωπικό τους, που θα έχει την ευκαιρία να συμμετέχει εντελώς δωρεάν και να ενισχύσει τις γνώσεις και τις δεξιότητές του.

Τέλος τα 100% Hotel Workshops αποτελούν μια μοναδική ευκαιρία και για τους ξενοδόχους που έχουν ήδη παρακολουθήσει τα Workshops του 100% Hotel Show, καθώς θα λάβουν περισσότερες και πιο αναλυτικές εξειδικευμένες συμβουλές πάνω στα θέματα που τους προσέλκυσαν το ενδιαφέρον.

______________________________________________________________

Πρώτη «στάση» του 100% Hotel Workshops Tour η Αθήνα (Ξενοδοχείο Sofitel, στις 10 & 11 Φεβρουαρίου2018), ενώ οι υπόλοιποι προορισμοί θα ανακοινωθούν σύντομα.

Τα 100% Hotel Workshops είναι προσανατολισμένα σε δυο άξονες:

α) Στα δωμάτια και το συνολικό design του ξενοδοχείου το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου. 

β) Στα εστιατόρια του ξενοδοχείου και την γαστρονομία την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου

 

Η είσοδος είναι δωρεάν για Ξενοδόχους, Αρχιτέκτονες και Επαγγελματίες τουρισμού ενώ απαιτείται ηλεκτρονική εγγραφή στο www.hotelshow.gr.

ΤΟ CONCEPT

Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την δημιουργία ενός ξενοδοχειακού concept και πως επηρεάζουν την ανάπτυξή του από το design μέχρι και τις πωλήσεις.

ΤΟ DESIGN

Πως το Design και η αισθητική του ξενοδοχείου διαμορφώνουν την συνολική εμπειρία του επισκέπτη, και πως συνδέονται με την ικανοποίησή του και κατά συνέπεια με τις πωλήσεις.

Η ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Ποιος ο ρόλος της Γαστρονομίας στα ξενοδοχεία και για ποιό λόγο επηρεάζει τόσο σημαντικά τον συνολικό τζίρο του ξενοδοχείου  

THE ONLINE SALES IDENTITY

Τι πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά τη διαμόρφωση του online identity του ξενοδοχείου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το design και το concept σε επίπεδο b2b & b2c πωλήσεων.  

 

 

https://www.hotelshow.gr/en/workshops

CONTACT
Demand Customize Marketing Athinon Av. 233, 12461 – Chaidari
tel.: 210 9408714 - 7
fax: 210 5814716
e-mail: info@demand.com.gr Privacy Policy