MEDIA (HARD COPY)
InStore
(2000 έως 2012)
InStore
(2000 έως 2012)
Περιοδική έκδοση, για τη συστηματική και έγκυρη ενημέρωση τόσο των υψηλόβαθμων στελεχών της οργανωμένης λιανικής, όσο και του ιδιοκτήτη της μικρομεσαίας λιανικής επιχείρησης. Πλούσια αρθρογραφία για τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στην τοπική και την παγκόσμια αγορά του retail, σχετικά με:
- Τις μεθόδους οργάνωσης και διοίκησης μιας σύγχρονης λιανεμπορικής επιχείρησης
- Τις διαδικασίες αποτελεσματικής προώθησης των προϊόντων και οικοδόμησης αμοιβαίως επωφελών σχέσεων με τους πελάτες
- Τις απαιτούμενες τεχνολογικές λύσεις για την υποστήριξη των παραπάνω
- Προτάσεις για την κατασκευή, την ανακαίνιση ή τη διακόσμηση καταστημάτων και βιτρινών
- Ενημέρωση για συστήματα και τάσεις στην επίπλωση και τον εξοπλισμό καταστημάτων
- Σύγχρονα δομικά και διακοσμητικά υλικά, καθώς και μελέτες- εφαρμογές φωτισμού για τους ανάγκες του λιανικού εμπορίου
Αναγνωστικό κοινό InStore: ιδιοκτήτες και στελέχη από τις παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:
- Αλυσίδες λιανικού εμπορίου όλων των κλάδων (αποδέκτες: υπεύθυνοι ανάπτυξης νέων καταστημάτων, διακοσμητές – συνεργάτες των αλυσίδων, υπεύθυνοι προμηθειών, μηχανογράφησης, marketing, καθώς και ο ιδιοκτήτης ή/ και ο διευθύνων σύμβουλος)
- Καταστήματα διαφόρων τύπων
- Επιλεγμένες επιχειρήσεις εστίασης
- Αρχιτέκτονες – διακοσμητές με δραστηριότητα στον χώρο της κατασκευής – διακόσμησης καταστημάτων
- Μεταπωλητές ταμειακών συστημάτων και πληροφορικής
- Εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους μέσω του λιανεμπορίου (αποδέκτες: τμήματα trade marketing και merchandising, product managers, purchase managers κ.ο.κ.)
Material
(2003 έως 2012)
Material
(2003 έως 2012)
Περιοδική έκδοση, με υπότιτλο “Ideal Materials for Design Ideas”. Αντικείμενό της, η εξέταση της υλικότητας ως πηγής έμπνευσης του σχεδιαστή, και η κατάδειξη της άμεσης διασύνδεσής της με το αποτέλεσμα της έμπνευσης, δηλαδή την κατασκευή του χώρου, του επίπλου ή του αντικειμένου. Αναλυτική εξέταση σε κάθε τεύχος ενός “δίπολου” υλικών, με στόχο είτε να καλυφθεί όλο το φάσμα ανάμεσα στους δυο πόλους, είτε να καταδειχθεί η σύνθεση ανάμεσα στα υλικά (ακόμη και αν αυτό αφορά υλικά θεωρητικά ανταγωνιστικά μεταξύ τους).
Αναγνωστικό κοινό Material: ιδιοκτήτες και στελέχη από τις παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:
- Αρχιτέκτονες, Γραφεία μελετών
- Διακοσμητές
- Τεχνικές – Κατασκευαστικές εταιρείες
- Industrial designers
- Retail chains
Hotelier
(2010–2011)
Hotelier
(2010–2011)
Περιοδική έκδοση για την ξενοδοχία και τη φιλοξενία, με υπότιτλο “Design New Hospitality”. Σκοπός και στόχος του Hotelier, η δημιουργία (ή η διεύρυνση) και η συστηματική συντήρηση επαρκών διαύλων επικοινωνίας ανάμεσα στους επιχειρηματίες του τουρισμού και τους προμηθευτές, προσφέροντας τις τελευταίες εξελίξεις, τάσεις και λύσεις που διαμορφώνουν το τοπίο της ξενοδοχίας και φιλοξενίας.
Οργάνωση της βασικής θεματολογίας του περιοδικού, σε τέσσερις βασικούς άξονες:
- Insights & Trends. Αναφορά σε επικρατούσες και αναδυόμενες τάσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Ανάδειξη των ζητημάτων μείζονος σημασίας, με κριτήριο αξιολόγησης την προσεχή επιδραστικότητά τους στην αγορά.
- Design & Equipment. Παρουσίαση ολοκληρωμένων λύσεων για τη σχεδίαση και τον εξοπλισμό ξενοδοχειακών μονάδων. Παρουσίαση πετυχημένων projects από την Ελλάδα ή το εξωτερικό.
- Management & Development. Καταγραφή ζητημάτων για την καθημερινή λειτουργία της ξενοδοχειακής μονάδας και αναζήτηση των βέλτιστων τρόπων αποτελεσματικής διαχείρισής τους.
- Technology & Marketing. Μελέτη τρόπων αξιοποίησης των τεχνολογικών εργαλείων και των μεθόδων του σύγχρονου marketing για την αναβάθμιση της εμπειρίας των επισκεπτών ενός καταλύματος, αλλά και την αποτελεσματική του προβολή σε ένα ευρύτερο κοινό.
Αναγνωστικό κοινό Hotelier: ιδιοκτήτες και στελέχη από τις παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:
- Ιδιοκτήτες και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων 4* και 5*.
- Ιδιοκτήτες επιλεγμένων ξενώνων και άλλων καταλυμάτων (κυρίως κατηγορίας “boutique”).
- Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές και Κατασκευαστικές εταιρείες με έργα από χώρους ξενοδοχείων ή μαζικής εστίασης στο portfolio τους.
- Εταιρείες εξοπλισμού των ανωτέρω χώρων.
Ο σχεδιασμός, η έκδοση και η στοχευμένη διανομή του Hotelier προέκυψε από τη συνεργασία τής xenia Εκθέσεις-Συνέδρια Α.Ε. και της εταιρείας Demand Fairs & Media ΜΕΠΕ.
Marketing at Retail
(2006)
Marketing at Retail
(2006)
Περιοδική έκδοση με υπότιτλο «The P.O.P. Magazine», και αντικείμενο τη θεωρητική, αλλά και την πρακτική πλευρά του P.O.P. (Point of Purchase) στην Ελλάδα, με στόχο την ανάδειξη των ιδιαίτερων πτυχών και μεθόδων του In Store Promotion και του Retail Marketing, της προβολής δηλαδή των προϊόντων στο σημείο πώλησης.
Αναγνωστικό κοινό Marketing at Retail: ιδιοκτήτες και στελέχη από τους παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:
- Βιομηχανία & εισαγωγικό εμπόριο (εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους μέσω των καταστημάτων). Θέσεις στελεχών: Product manager, Marketing manager, Trade marketing manager, Category manager, Sales manager, Purchase manager, Υπεύθυνος προμηθειών
- Διαφημιστικές εταιρείες που χειρίζονται τους διαφημιστικούς λογαριασμούς των παραπάνω προϊόντων
- Αλυσίδες retail (λιανικού εμπορίου και franchising). Θέσεις στελεχών: Marketing manager, Category manager, Sales manager, Υπεύθυνος ανάπτυξης νέων καταστημάτων, Υπεύθυνος προμηθειών
- Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές, Γραφεία Μελετών
- Επιγραφοποιοί
- Δημιουργικά γραφεία
Κατάστημα και Επαγγελματικός Χώρος
(2004 έως 2006)
Κατάστημα και Επαγγελματικός Χώρος
(2004 έως 2006)
Περιοδική έκδοση με διακίνηση μέσω των περιπτέρων. Συστηματική ενημέρωση πάνω σε θέματα κατασκευής, ανακαίνισης, εξοπλισμού και οργάνωσης επαγγελματικών χώρων.
Αναγνωστικό κοινό του περιοδικού Κατάστημα και Επαγγελματικός Χώρος:
- Επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου
- Εστιατόρια
- Café bar
- Ξενοδοχεία
- Γραφεία επιχειρήσεων
- Ιατρεία
- Επιχειρήσεις άλλων επαγγελματικών κλάδων
Οδηγός Αγοράς Shop & Retail
(2000 έως 2006)
Οδηγός Αγοράς Shop & Retail
(2000 έως 2006)
Ολοκληρωμένος κατάλογος – ευρετήριο, με δυο -απόλυτα διακριτούς- θεματικούς τομείς: α) Retail Concept & Solutions: μια συστηματική καταγραφή των εταιρειών με αντικείμενο όλο το φάσμα της Κατασκευής, της Διακόσμησης, του Εξοπλισμού και της Οργάνωσης καταστημάτων, και β) Marketing at Retail: ένα index by product των εταιρειών με αντικείμενο το P.O.P. και το Retail Marketing.
Αναγνωστικό κοινό του Οδηγού Αγοράς Shop & Retail
Επιλεγμένοι αποδέκτες από τις παρακάτω κατηγορίες επαγγελμάτων:
- Αλυσίδες λιανικού εμπορίου και franchising (Υπεύθυνοι Ανάπτυξης Νέων Καταστημάτων, Προμηθειών, Μηχανογράφησης, Marketing Managers, κοκ.)
- Εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους μέσω του λιανικού εμπορίου (θέσεις στελεχών: Product Manager, Trade Marketing, Category Manager, Υπεύθυνος Προμηθειών κοκ.)
- Αρχιτέκτονες – Διακοσμητές – Γραφεία Μελετών
- Επιλεγμένα Καταστήματα όλων των τύπων (ένδυσης – υπόδησης, τροφίμων, οπτικών, καλλυντικών, εστίασης, φαρμακεία κ.λπ.)
Οδηγός Αγοράς Material
(2003 έως 2006)
Οδηγός Αγοράς Material
(2003 έως 2006)
Συστηματική χαρτογράφηση του χώρου των δομικών/ διακοσμητικών υλικών, των ειδικών κατασκευών και των συστημάτων φωτισμού.
Αναγνωστικό κοινό του Οδηγού Αγοράς Material
Ιδιοκτήτες και στελέχη από τις παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:
- Αρχιτέκτονες, Γραφεία μελετών
- Διακοσμητές
- Τεχνικές – Κατασκευαστικές εταιρείες
- Industrial designers
- Retail chains
Retail Interior
(2004–2005)
Retail Interior
(2004–2005)
Εξειδικευμένη έκδοση, αποκλειστικά για Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές, Τεχνικές Εταιρείες και Μελετητικά Γραφεία. Παρουσίαση, με έναν συστηματικό και ολοκληρωμένο τρόπο, επιλεγμένων επιχειρήσεων με δραστηριοποίηση σχετική με την Κατασκευή, την Ανακαίνιση και τη Διακόσμηση Καταστημάτων και εν γένει Επαγγελματικών Χώρων.
Τρόπος παρουσίασης:
- Σύντομο βιογραφικό (προσωπικό ή της επιχείρησης) και
- Δημοσίευση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων από έργα Μελέτης/ Διακόσμησης/ Κατασκευής, καταθέτοντας έτσι τη σχεδιαστική φιλοσοφία ή/και το κατασκευαστικό στίγμα της επιχείρησης, καθώς και τους τομείς ενδεχόμενης εξειδίκευσης.
Αναγνωστικό κοινό Retail Interior: ιδιοκτήτες και στελέχη από τους παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:
- Αλυσίδες λιανικού εμπορίου όλων των κλάδων (αποδέκτες: υπεύθυνοι ανάπτυξης νέων καταστημάτων, διακοσμητές – συνεργάτες των αλυσίδων, υπεύθυνοι προμηθειών, marketing, καθώς και ο ιδιοκτήτης ή/ και ο διευθύνων σύμβουλος)
- Καταστήματα διαφόρων τύπων
- Επιλεγμένες επιχειρήσεις εστίασης
Στόχος του εντύπου αφ’ ενός η ενημέρωση και η λειτουργία ως πανόραμα επαγγελματιών και τάσεων του κλάδου, και αφ’ ετέρου η διεύρυνση του πελατολογίου των παρουσιαζόμενων γραφείων, φέρνοντάς τους σε επαφή με τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη χιλιάδων επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου.
Vinyl is Back Live Sessions
(2017–2018)
Vinyl is Back Live Sessions
(2017–2018)
Τα Vinyl is Back Live Sessions δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο του Vinyl is Back, προκειμένου να συμβάλουν στην περαιτέρω ενίσχυση του κεντρικού στόχου του θεσμού, για “την οριστική, αμετάκλητη και συστηματική επιστροφή του βινυλίου, ως φορμάτ ακρόασης μουσικής”.
Τα βινύλια αυτής της συλλεκτικής σειράς, είναι παραγωγής του ίδιου του Vinyl is Back και περιέχουν τη ζωντανή ηχογράφηση συναυλιών που έγιναν στο πλαίσιο του Φεστιβάλ. Η κάθε συναυλία ήταν διάρκειας “ενός δίσκου” και οι παρεμβάσεις της τεχνολογίας στο αποτέλεσμα υπήρξαν ελάχιστες, ώστε να αποτυπώνεται η αλήθεια του live (μόνο μίξη και mastering στα κανάλια που ηχογραφήθηκαν ζωντανά μπροστά στο κοινό).
Εκδόθηκαν δυο δίσκοι Vinyl is Back Live Sessions: ο πρώτος με τα Υπόγεια Ρεύματα και ο δεύτερος με τους Locomondo.
Αποσπάσματα από τα (συλλεκτικά) σημειώματα του πρώτου δίσκου που σηματοδότησε την προσπάθεια:
Δημήτρης Αντωνάκος (Demand Fairs & Media)
Έρχεται που λες σε κάποια στιγμή ο Γιάννης ο Αλεξίου και μου μεταφέρει την ιδέα του Νίκου Γιούσεφ (την οποία μου ολοκληρώνει κατόπιν ο ίδιος ο Νίκος): να δημιουργηθεί, λέει, ο θεσμός των Vinyl is Back Live Sessions. Σε τακτική βάση, να υπάρχει ζωντανή ηχογράφηση μιας συναυλίας «διάρκειας όσο ένας δίσκος βινυλίου» κατά τη διάρκεια του event, και αυτή να γίνεται βινύλιο που θα διατίθεται μόνο στις εκδηλώσεις του Vinyl is Back.
Ενθουσιάστηκα! Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αποδειχθεί το Vinyl is Back συνεπές με τον τίτλο του από το να συμβάλλει ΚΑΙ με αυτόν τον τρόπο στην ολική επαναφορά του βινυλίου; Και ποιος άλλος θα μπορούσε να εγκαινιάσει αυτή τη φιλόδοξη ιδέα, εκτός από εκείνους που την εμπνεύστηκαν;[..]
Νίκος Γιούσεφ (Υπόγεια Ρεύματα)
[..] Όπως παλιά… Μόνο με μια καλή μίξη λοιπόν και ένα mastering πάνω στα κανάλια που ηχογραφήθηκαν εκείνη την στιγμή του live, αποφεύγοντας λούπες, overdubs, tuning και editing. Οι παλιές ηχογραφήσεις γινόταν εξάλλου σε μπομπίνα και οι δυνατότητες ήταν μόνο αυτές, χωρίς παρεμβολές έξτρα τεχνολογίας.
Τα καταφέραμε πιστεύω. Τα όποια σαρδάμ στο τραγούδι και τα όργανα… ο εξαιρετικός ήχος και η σχολαστική παραγωγή σε αυτή την σειρά, προδίδουν την ειλικρίνεια του προτζεκτ και σφραγίζουν το ξεκίνημα του νέου αυτού θεσμού με γνώμονα την επιδίωξη και την εμψύχωση των νέων παραγωγών στο να τολμήσουν σε live ηχογραφήσεις που χαμηλώνουν το κόστος παραγωγής και δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα από τα στουντιακά άλμπουμ της εποχής μας. Οι νέες studio παραγωγές γίνονται με το να γράφει ο παραγωγός κανάλι-κανάλι τον κάθε μουσικό. Αυτό αποκλείει την μαγεία και το ταξίδι ακόμη και σε στιγμές που οι νότες και οι συχνότητες αγκαλιάζονται επί σκηνής στην live ηχογράφηση και δίνουν ένα μοναδικό αποτέλεσμα, δύσκολο πολλές φορές να ξαναειπωθεί. Μην ξεχνάμε ότι όλες οι επιτυχίες της παγκόσμιας μουσικής ήταν από live ηχογραφήσεις σε ένα κλαμπ της εποχής ή παίζοντας live στα στούντιο της Motown και του Abbey road. [..]