PAST MEDIA (ONLINE)

MEDIA (ONLINE)

(2003 έως 2012)

(2003 έως 2012)

Ενημερωτικό portal για το κατάστημα και το λιανικό εμπόριο. Συστηματικό Index by Product εταιρειών και προϊόντων σχετικών με τους τομείς της σχεδίασης, της ανακαίνισης, της διακόσμησης, του εξοπλισμού και της οργάνωσης καταστημάτων, καθώς και των σύγχρονων συστημάτων και μεθόδων για το in store promotion και το retail marketing.

Παράλληλα, δημοσίευση δημοσιογραφικής φύσεως άρθρων με αντικείμενο το λιανικό εμπόριο.

(2004 έως 2012)

(2004 έως 2012)

Ενημερωτικό portal για τα υλικά και τις εφαρμογές τους. Συστηματικό Index by Product του τομέα των Υλικών (Αρχιτεκτονικών/Κατασκευαστικών/Διακοσμητικών), των Ειδικών Κατασκευών και του Φωτισμού.

Βασικό κοινό-στόχος του infomaterial.gr: Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές, Κατασκευαστές, λειτουργώντας ως ένα χρηστικό «εργαλείο» ενημέρωσης και πληροφόρησής τους για επιλογή συνεργατών και προϊόντων.

(2006 έως 2013)

(2006 έως 2013)

Ολοκληρωμένη πύλη πληροφοριών για retailers και τα στελέχη τους, αλλά και για όσους απευθύνονται στο λιανικό εμπόριο (προμηθευτικές επιχειρήσεις, χονδρεμπόριο κοκ), κινούμενη σε τρεις θεματικούς άξονες:

  1. Προϊόντα που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της εικόνας του καταστήματος, στο in store promotion και το retail marketing (κατηγορία Retail Design/Visual Merchandising)
  2. Λύσεις τεχνολογίας και management (κατηγορία Retail Solutions)
  3. Προτάσεις σχεδίασης- κατασκευής χώρων retail (κατηγορία Retail Projects)

Παράλληλα, δημοσίευση δημοσιογραφικής φύσεως άρθρων με αντικείμενο το λιανικό εμπόριο.

(2008 έως 2018)

(2008 έως 2018)

Ολοκληρωμένο πληροφοριακό portal με αντικείμενο την παροχή συστηματικής και “uptodate” ενημέρωσης σχετικά με το design, τα υλικά, τα έπιπλα/αντικείμενα και τα αρχιτεκτονικά έργα.
Ψηφιακό ”Εργαστήρι Σχεδιασμού” (design-lab), με “εργασίες” πάνω σε 3 θεματικούς άξονες:

  1. Το υλικό ως πηγή έμπνευσης ή εργαλείο στα χέρια του σχεδιαστή (κατηγορία Materials),
  2. Την ίδια την έμπνευση, άρα το αρχιτεκτονικό σχέδιο, ή το όραμα (κατηγορία Inspiration) και
  3. Το αποτέλεσμα της έμπνευσης, δηλαδή το προϊόν, ή τη δημιουργία (κατηγορία Objects).

Παράλληλα, δημοσίευση δημοσιογραφικής φύσεως άρθρων με αντικείμενο την Αρχιτεκτονική, το Design, τις Τεχνολογίες Υλικών, τις Νέες Τάσεις στον Σχεδιασμό κοκ.

Η περιοχή αυτή είναι καταχωρημένη στο wpml.org ως περιοχή ανάπτυξης. Μεταβείτε σε τοποθεσία παραγωγής με κλειδί στο remove this banner.