ΕΚΔΟΣΕΙΣ

 

annual newsletter.jpg

fb cover.jpg

ANNUAL BANNER 2019 FB COVER.jpgfb cover.jpg

 

Το 100% Hotel Annual Review αποτελεί μια συλλεκτική, ετήσια Έκδοση σε μορφή Coffee Table Book, που συνοψίζει, καταγράφει και κωδικοποιεί τα κυριότερα τεκταινόμενα στην Ελληνική Ξενοδοχειακή Αγορά, για τη χρονιά που πέρασε. Εκδόθηκε για πρώτη φορά το 2017, και από την πρώτη στιγμή απέσπασε τα θετικότερα σχόλια Ξενοδόχων, Επαγγελματιών Τουρισμού, Αρχιτεκτόνων, Designers και Διαφημιζομένων Εταιρειών. 

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

 

Σκοπός και στόχος της έκδοσης είναι να αποτελεί μια υψηλής αισθητικής πλατφόρμα συλλογής και αποτύπωσης των επιχειρηματικών δράσεων, σε ό,τι αφορά:

 

  • New Projects (Design & Construction/ Renovation)

Παρουσίαση επιλεγμένων ξενοδοχειακών projects Αρχιτεκτονικής Μελέτης και Κατασκευής, που ολοκληρώθηκαν το προηγούμενο έτος.

 

  • Industry Statistics & Investments

Ουσιαστικά στατιστικά αποτελέσματα που συντελούν στην εξαγωγή συμπερασμάτων, όχι μόνο για το τι έγινε, αλλά –κυρίως- για το τι αναμένεται να συμβεί στον χώρο το επόμενο διάστημα. Επενδύσεις που ολοκληρώθηκαν, ή που βρίσκονται σε διαδικασία ολοκλήρωσης.

 

  • Insights & Trends

Καταγραφή των επιχειρηματικών τάσεων που διαμορφώνουν το τοπίο του κλάδου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, και οι οποίες αναπόφευκτα θα επηρεάσουν την αγορά το προσεχές διάστημα.

 

  • Innovation- NewProducts
  • Συστηματική καταγραφή νέων προϊόντων, υπηρεσιών και λύσεων, με κριτήριο αξιολόγησης την καινοτομία.

 

  • Persons/ Interviews

Παρουσίαση ή/και συνέντευξη προσώπων, που για διάφορους λόγους υπήρξαν επιδραστικοί παράγοντες για τον κλάδο το προηγούμενο διάστημα

 

ΔΙΑΝΟΜΗ/ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ

 

Το 100% HotelAnnualReviewδιατίθεται, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κατά τη διάρκεια των διοργανώσεων της Έκθεσης 100% HotelShow. Επίσης, αποστέλλονται 1.000 επιπλέον τεύχη, σε επιλεγμένους αποδέκτες από τις παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:

 

  • Ιδιοκτήτες και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων 4* και 5*.
  • Ιδιοκτήτες επιλεγμένων ξενώνων (κυρίως της κατηγορίας “boutiquehotels”).
  • Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές και Κατασκευαστικές εταιρείες, που στο portfolio τους περιλαμβάνονται έργα από χώρους ξενοδοχείων ή μαζικής εστίασης.

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το 100% HotelAnnualReview είναι δημιούργημα της ομάδας του 100% HotelShow, η οποία περιλαμβάνει εξειδικευμένους στον τουρισμό αλλά και το design δημοσιογράφους, αστείρευτα δημιουργικό creativeteam, έμπειρο και δυναμικό εμπορικό τμήμα, καθώς και εξειδικευμένους σε τουριστικά προϊόντα συνεργάτες.

 

Η εταιρεία Demand, διοργανώτρια εταιρεία της Έκθεσης 100% HotelShow και εκδότρια του 100% HotelAnnualReview, διαθέτει πολυετή εμπειρία στον σχεδιασμό, την έκδοση και τη στοχευμένη διανομή επαγγελματικών εντύπων (περιοδικών, ετήσιων εκδόσεων κοκ), με χαρακτηριστικό την υψηλή αισθητική και την επιχειρηματική αρτιότητα.

 

 

Τα Vinylis Back Live Sessions είναι μια ιδέα που γεννήθηκε στο πλαίσιο του Vinyl is Back, προκειμένου να συμβάλουν στην περαιτέρω ενίσχυση του κεντρικού στόχου του θεσμού, που είναι να «σηματοδοτήσει την οριστική, αμετάκλητη και συστηματική επιστροφή του βινυλίου, ως φορμάτ ακρόασης μουσικής».

Πρόκειται για βινύλια αυτής της συλλεκτικής σειράς, που είναι παραγωγής του ίδιου του VinylisBack και περιέχουν τη ζωντανή ηχογράφηση μίας συναυλίας που γίνεται στο πλαίσιο του Φεστιβάλ. Η συναυλία είναι διάρκειας «ενός δίσκου» και οι παρεμβάσεις της τεχνολογίας στο αποτέλεσμα είναι ελάχιστες, ώστε να αποτυπώνεται η αλήθεια του live (μόνο μίξη και mastering στα κανάλια που ηχογραφήθηκαν ζωντανά μπροστά στο κοινό).

Η σειρά Vinyl is Back Live Sessions ξεκίνησε με το σχήμα που την ενέπνευσε: Το συγκρότημα που έχει βαθιά χαραγμένη τη σφραγίδα του στη ροκ μουσική και στις καρδιές των ανθρώπων, τα Υπόγεια Ρεύματα, έπαιξε live στο 10ο Vinyl is Back (19/3/17) και η ηχογράφηση κυκλοφόρησε σε συλλεκτικό βινύλιο (500 κομμάτια) στην έναρξη του 11ου Vinyl is Back στις 6 Οκτωβρίου 2017.

 

Καταγραφή.jpg (1)

 

Ας δούμε τι λένε οι ίδιοι οι συντελεστές του εγχειρήματος, σε κάποια αποσπάσματα από τα σημειώματα του δίσκου:

 

Δημήτρης Αντωνάκος (CEO Demand Fairs & Media)

 Έρχεται που λες σε κάποια στιγμή ο Γιάννης ο Αλεξίου και μου μεταφέρει την ιδέα του Νίκου Γιούσεφ (την οποία μου ολοκληρώνει κατόπιν ο ίδιος ο Νίκος): να δημιουργηθεί, λέει, ο θεσμός των Vinyl is Back Live Sessions. Σε τακτική βάση, να υπάρχει ζωντανή ηχογράφηση μιας συναυλίας «διάρκειας όσο ένας δίσκος βινυλίου» κατά τη διάρκεια του event, και αυτή να γίνεται βινύλιο που θα διατίθεται μόνο στις εκδηλώσεις του Vinyl is Back.

 Ενθουσιάστηκα! Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αποδειχθεί το Vinyl is Back συνεπές με τον τίτλο του, από το να συμβάλει ΚΑΙ με αυτόν τον τρόπο στην ολική επαναφορά του βινυλίου; Και ποιος άλλος θα μπορούσε να εγκαινιάσει αυτή τη φιλόδοξη ιδέα, εκτός από εκείνους που την εμπνεύστηκαν;

 

Νίκος Γιούσεφ

[..] Όπως παλιά... Μόνο με μια καλή μίξη λοιπόν και ένα mastering πάνω στα κανάλια που ηχογραφήθηκαν εκείνη τη στιγμή του live, αποφεύγοντας λούπες, overdubs, tuning και editing. Οι παλιές ηχογραφήσεις γίνονταν εξάλλου σε μπομπίνα και οι δυνατότητες ήταν μόνο αυτές, χωρίς παρεμβολές έξτρα τεχνολογίας. 

 Τα καταφέραμε πιστεύω. Τα όποια σαρδάμ στο τραγούδι και τα όργανα... ο εξαιρετικός ήχος και η σχολαστική παραγωγή σε αυτή τη σειρά, προδίδουν την ειλικρίνεια του πρότζεκτ και σφραγίζουν το ξεκίνημα του νέου αυτού θεσμού, με γνώμονα την επιδίωξη και την εμψύχωση των νέων παραγωγών στο να τολμήσουν σε live ηχογραφήσεις, που χαμηλώνουν το κόστος παραγωγής και δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα στουντιακά άλμπουμ της εποχής μας. Οι νέες studio παραγωγές γίνονται με το να γράφει ο παραγωγός κανάλι-κανάλι τον κάθε μουσικό. Αυτό αποκλείει τη μαγεία και το ταξίδι, ακόμη και σε στιγμές που οι νότες και οι συχνότητες αγκαλιάζονται επί σκηνής στη live ηχογράφηση και δίνουν ένα μοναδικό αποτέλεσμα, δύσκολο πολλές φορές να ξαναειπωθεί. Μην ξεχνάμε ότι όλες οι επιτυχίες της παγκόσμιας μουσικής ήταν από live ηχογραφήσεις σε ένα κλαμπ της εποχής ή παίζοντας live στα στούντιο της Motown και του Abbey road. [..]

 

 

  • InStore

Περιοδική έκδοση, η οποία στοχεύει στο να ικανοποιήσει τις αυξημένες ανάγκες για συστηματική και έγκυρη ενημέρωση τόσο των υψηλόβαθμων στελεχών της οργανωμένης λιανικής στη χώρα μας, όσο και του ιδιοκτήτη της μικρομεσαίας λιανικής επιχείρησης Οι αναγνώστες του InStore έχουν την ευκαιρία, μέσα από την πλούσια αρθρογραφία του, να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στην τοπική και την παγκόσμια αγορά του retail σχετικά με:

  • Τις μεθόδους οργάνωσης και διοίκησης μιας σύγχρονης λιανεμπορικής επιχείρησης
  • Τις διαδικασίες αποτελεσματικής προώθησης των προϊόντων και οικοδόμησης αμοιβαίως επωφελών σχέσεων με τους πελάτες
  • Τις απαιτούμενες τεχνολογικές λύσεις για την υποστήριξη των παραπάνω
  • Προτάσεις για τη κατασκευή, την ανακαίνιση ή τη διακόσμηση καταστημάτων και βιτρινών
  • Ενημέρωση για συστήματα και τάσεις στην επίπλωση και τον εξοπλισμό καταστημάτων
  • Σύγχρονα δομικά και διακοσμητικά υλικά, καθώς και μελέτες- εφαρμογές φωτισμού για τις ανάγκες του λιανικού εμπορίου

Το InStore απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και στελέχη από τις παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:

  • Αλυσίδες λιανικού εμπορίου όλων των κλάδων (αποστέλλεται στους υπεύθυνους ανάπτυξης νέων καταστημάτων, στους διακοσμητές – συνεργάτες των αλυσίδων (όπου υπάρχουν), στους υπεύθυνους προμηθειών, μηχανογράφησης, marketing, καθώς και στον ιδιοκτήτη ή/ και τον διευθύνοντα σύμβουλο)
  • Καταστήματα διαφόρων τύπων
  • Επιλεγμένες επιχειρήσεις εστίασης
  • Αρχιτέκτονες – διακοσμητές που δραστηριοποιούνται στον χώρο της κατασκευής – διακόσμησης καταστημάτων
  • Μεταπωλητές ταμειακών συστημάτων και πληροφορικής
  • Εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους μέσω του λιανεμπορίου (αποστέλλεται στα τμήματα trade marketing και merchandising, στους product managers, purchase managers κ.ο.κ.)

 

Material

Περιοδική έκδοση, η οποία (κάτω από τον υπότιτλο “Ideal materials for design ideas”) εξετάζει την υλικότητα ως πηγή έμπνευσης του σχεδιαστή, καταδεικνύοντας την άμεση διασύνδεσή της με το αποτέλεσμα της έμπνευσης, δηλαδή την κατασκευή του χώρου, του επίπλου ή του αντικειμένου. Σε κάθε τεύχος επιχειρείται η αναλυτική εξέταση ενός “δίπολου” υλικών, με στόχο είτε να καλυφθεί όλο το φάσμα ανάμεσα στους δυο πόλους, είτε να καταδειχθεί η σύνθεση ανάμεσα στα υλικά (ακόμη και αν αυτό αφορά υλικά θεωρητικά ανταγωνιστικά μεταξύ τους).

Το Material απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και στελέχη από τις παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:

  • Αρχιτέκτονες, Γραφεία μελετών
  • Διακοσμητές
  • Τεχνικές - Κατασκευαστικές εταιρείες
  • Industrial designers
  • Retail chains

 

Hotelier

Περιοδική έκδοση για την ξενοδοχία και τη φιλοξενία, με υπότιτλο “Design New Hospitality”. Σκοπός και στόχος του Hotelier είναι η δημιουργία (ή η διεύρυνση) και η συστηματική συντήρηση επαρκών διαύλων επικοινωνίας ανάμεσα στους επιχειρηματίες του τουρισμού και τους προμηθευτές, προσφέροντας τις τελευταίες εξελίξεις, τάσεις και λύσεις που διαμορφώνουν το τοπίο της ξενοδοχίας και φιλοξενίας.

Η βασική του θεματολογία οργανώνεται σε τέσσερις βασικούς άξονες:

  1. Insights & Trends. Αναφορά σε επικρατούσες και αναδυόμενες τάσεις που διαμορφώνουν το τοπίο του κλάδου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, αναδεικνύοντας τα ζητήματα μείζονος σημασίας που αναπόφευκτα θα επηρεάσουν την αγορά το προσεχές διάστημα.
  2. Design & Equipment. Παρουσίαση ολοκληρωμένων λύσεων που αφορούν τη σχεδίαση και τον εξοπλισμό ξενοδοχειακών μονάδων. Παρουσίαση πετυχημένων projects από την Ελλάδα ή το εξωτερικό.
  3. Management & Development. Καταγραφή ζητημάτων που αφορούν την καθημερινή λειτουργία της ξενοδοχειακής μονάδας και αναζήτηση των βέλτιστων τρόπων αποτελεσματικής διαχείρισής τους.
  4. Technology & Marketing. Μελέτη τρόπων αξιοποίησης των τεχνολογικών εργαλείων και των μεθόδων του σύγχρονου marketing για την αναβάθμιση της εμπειρίας που απολαμβάνουν οι επισκέπτες ενός καταλύματος, αλλά και την αποτελεσματική του προβολή σε ένα ευρύτερο κοινό.

Το Hotelier απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και στελέχη από τις παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:

  • Ιδιοκτήτες και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων 4* και 5*.
  • Ιδιοκτήτες επιλεγμένων ξενώνων και άλλων καταλυμάτων (κυρίως κατηγορίας “boutique”)
  • Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές και Κατασκευαστικές εταιρείες που στο portfolio τους περιλαμβάνονται έργα από χώρους ξενοδοχείων ή μαζικής εστίασης.
  • Εταιρείες εξοπλισμού των ανωτέρω χώρων.

Ο σχεδιασμός, η έκδοση και η στοχευμένη διανομή του Hotelier προκύπτει από τη συνεργασία της xenia Εκθέσεις-Συνέδρια Α.Ε. (της πρώτης ιδιωτικής εταιρείας στην Ελλάδα που δραστηριοποιήθηκε στην οργάνωση εκθέσεων και συνεδρίων, της οποίας τα 42 χρόνια πείρας και εξειδίκευσης στη τουριστική βιομηχανία, την έχουν καταστήσει συνώνυμη με την εξέλιξη και ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος) και της εταιρείας Demand Customize Marketing ΜΕΠΕ.

 

Οδηγός Αγοράς Shop&Retail

Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο κατάλογο - ευρετήριο, ο οποίος αποτελείται από δυο - απόλυτα διακριτούς - θεματικούς τομείς: α) Retail Concept & Solutions μια συστηματική καταγραφή των εταιρειών που μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών τους καλύπτουν όλο το φάσμα της Κατασκευής, της Διακόσμησης , του Εξοπλισμού και της Οργάνωσης καταστημάτων και β)
Marketing at Retail, ένα index by product των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο P.O.P. και το Retail Marketing.

Ο Οδηγός Αγοράς Shop & Retail διανέμεται σε επιλεγμένους αποδέκτες από τις παρακάτω κατηγορίες επαγγελμάτων:

  • Αλυσίδες λιανικού εμπορίου και franchising (στους Υπεύθυνους Ανάπτυξης Νέων Καταστημάτων, Προμηθειών, Μηχανογράφησης, Marketing Managers, κοκ.)
  • Εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους μέσω του λιανικού εμπορίου (θέσεις στελεχών: Product Manager, Trade Marketing, Category Manager, Υπεύθυνος Προμηθειών κοκ.)
  • Αρχιτέκτονες - Διακοσμητές - Γραφεία Μελετών
  • Επιλεγμένα Καταστήματα όλων των τύπων (ένδυσης - υπόδησης, τροφίμων, οπτικών, καλλυντικών, εστίασης, φαρμακεία κ.λπ.)

 

Οδηγός Αγοράς Material

Στόχος της συγκεκριμένης έκδοσης είναι να χαρτογραφήσει τον -ομολογουμένως κατακερματισμένο- χώρο των δομικών υλικών, των ειδικών κατασκευών και των συστημάτων επαγγελματικού φωτισμού. Το σίγουρο είναι πως, αρχιτέκτονες, διακοσμητές και τεχνικά γραφεία θα βρουν στον Οδηγό Material συγκεντρωμένες όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους συγκεκριμένους τομείς, προσφέροντας -μεταξύ άλλων- καινοτόμες κατασκευαστικές λύσεις.

 

Retail Interior

Μια εξειδικευμένη έκδοση, η οποία αφορά αποκλειστικά τους Αρχιτέκτονες, τους Διακοσμητές, τις Τεχνικές Εταιρείες και τα Μελετητικά Γραφεία. Ο ετήσιος Οδηγός Αγοράς Retail Interior, παρουσιάζει με έναν συστηματικό και ολοκληρωμένο τρόπο τις επιχειρήσεις που ειδικεύονται στη Κατασκευή, στην Ανακαίνιση και στη Διακόσμηση Επαγγελματικών Χώρων.

Στην έκδοση αυτή, οι ανωτέρω επαγγελματικές ομάδες έχουν τη δυνατότητα, εκτός από ένα σύντομο βιογραφικό (προσωπικό ή της επιχείρησης), να παρουσιάσουν αντιπροσωπευτικά δείγματα από έργα τους, καταθέτοντας έτσι το στίγμα τους και τους τομείς που, ενδεχομένως, εξειδικεύονται. Στόχος του εντύπου είναι αφ' ενός να ενημερώσει και να λειτουργήσει ως πανόραμα επαγγελματιών και τάσεων του κλάδου, αφ' ετέρου να διευρύνει το πελατολόγιο των παρουσιαζόμενων γραφείων, φέρνοντάς τους σε επαφή τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη χιλιάδων επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τριών Ιεραρχών 186 , 11852 - Άνω Πετράλωνα
τηλ.: 211/8008959

210/9408714 - 7
fax: 212/2134125
e-mail: info@demand.com.gr

Privacy Policy